استفاده از عناصر طبیعی و گل و گیاه در دکوراسیون منزل

استفاده از گل و گياه در دکوراسيون منزل به دلبازي و سرزندگي محيط خانه شما کمک بسيار زيادي مي کند. حتي در خانه هاي آپارتماني با فضاي کوچک و تنگ، گل و گياه و بطور کلي عناصر طبيعي مي توانند در نقش فرشته نجات يک خانه براي رهايي از خستگي و کسل کنندگي يک خانه باشند. حال اگر يک خانه بزرگ باشد ديگر محدوديتي در استفاده از عناصر طبيعي براي ايجاد محيطي شيک و استايليش وجود نخواد داشت. در اين مطلب به معرفي خانه اي ??? متري در کشور اوکراين مي پردازيم که به صورت کاملا هوشمندانه اي از عناصر طبيعت در دکوراسيون خود استفاده کرده است.

همانطور که در بالا گغتيم داشتن يک خانه با فضاي ??? متر مربعي فضايي بيشتر از حد نياز براي استفاده از گل و گياه در منزل در اختيار مالک قرار مي دهد. اين چينش و طراحي زيبا توسط شرکت طراحي BIM Group ايجاد شده که به شيوه اي کاملا منحصر بفرد در خلق فضايي سرزنده و شاد عمل کرده است. يکي از نکات مهم در طراحي اين خانه استفاده از عناصر طبيعي متنوع در دکوراسيون داخلي است. عناصري که علاوه بر کاربردي بودن اجازه دارند زيبايي خود را در دکوراسيون منزل به بهترين شکل ممکن بنمايش بگذارند. از چوب و سنگ مرمر گرفته تا گياهان طبيعي، همه عناصر طبيعي در اين خانه زيبا و چشم گير هستند.

در اتاق نشيمن سريعا تمامي نگاه ها به سمت ديوار پشت تلويزيون جلب مي شود. اهميت تزيين ديوار پشت تلويزيون در اين مدل به وضوح مشخص است و نشان مي دهد که چه تاثير زيادي بروي زيبايي دکوراسيون محيط نشيمن خواهد گذاشت. هميشه پيدا کردن مکاني براي قرار دادن تلويزيون کاري سخت و چالش برانگيز براي هر طراحي است. اما در اين خانه طراح بهترين و زيباترين مکان را براي تلويزيون انتخاب کرده است. تلويزيون بروي ديواري از سنگ مرمر قرار گرفته و در کنار آن ستون هايي چوبي که در بينشان گياه خزه کاشته شده، محيط را تزئين کرده اند.
منبع: اتاق