سیسمونی و کیف هایی برای پوشک بچه

آيا به دنبال کيف پوشک مناسب براي سيسموني فرزندتان مي گرديد؟ انتخاب هاي زيادي در بازار وجود دارد، ولي چطور بايد بفهميم که کيف مناسب براي خودمان و فرزندمان کدام است؟ براي خريدن کيف بچه بايد به چند نکته توجه کرد:

?. آيا کاربردي است؟
کيف بچه بايد کاملاً کاربردي و بدرد بخور باشد، در غير اين صورت آن را فراموش کنيد. يکي از ويژگي هاي مهم و محبوب در اين نوع کيف ها اين است که کيف کوچکي در کنارشان هست که بند مچي دارد و مي توانيد کارت اعتباري، پول، لوازم آرايش و آيتم هاي ريز ديگر را در آنها جا دهيد و با خودتان جابجا کنيد. اين کيف ها را مي توانيد مانند کيف کلاچ با خودتان جابجا کنيد و نگران استايل آن نباشيد.

?. آيا به اندازه کافي جيب دارد؟
بله، اين نکته بسيار مهم است. کيف بچه بايد جيب کافي داخلش داشته باشد تا وسايل بچه قاطي نشوند و بتوانيد هر کدام را راحت و بدون جستجوي فراوان از جيب مخصوصش درآوريد و معطل نشويد. در عين حال در وسط کيف براي وسايل بزرگتر جاي کافي بماند.

?. آيا چيزهايي که لازم داريد در آن جا مي شوند؟
بهترين کيف هاي بچه آنهايي هستند که اکسسوارهاي مفيدي درونشان دارند که زندگي را برايتان راحت تر مي کنند. دنبال کيف هايي باشيد که اکسسوارهايي مانند بند کالسکه، ساک لباس کثيف (براي آنکه لباس ها و پوشک هاي کثيف با لباس هاي تميز قاطي نشوند)، کيف شيشه شير عايق، و بند قابل تنظيم جداشدني همراهشان داشته باشند تا بتوانيد کيف را از دوشتان آويزان کنيد و دست هايتان آزاد شوند و همچنين يک پد براي انداختن زير بچه هنگام تعويض پوشک داشته باشند. بعضي از آنها يک جيب توري هم دارند که پوشک ها و دستمال هاي مرطوب را مي توان در آن قرار داد.

?. آيا مي توان هنگام از پوشک گرفتن بچه هم از آن استفاده کرد؟
بهترين کيف آن است که شما مجبور نشويد بعد از بزرگ شدن بچه خودتان را از آن خلاص کنيد. کيف هايي را انتخاب کنيد که جاي لپتاپ يا آيپد داشته باشند و به اندازه کافي زيبا و بدون سن باشند که بعداً بتوانيد به عنوان کيف دستي، کيف کار يا کيف مسافرتي از آن استفاده کنيد. چنين کيفي ارزش پول خرج کردن را دارد و چيزي نيست که فقط يکي دو سال از آن استفاده کنيد.

البته هنگام انتخاب مدل کيف بايد موارد زير را نيز در نظر داشت:
?- کداميک از والدين قرار است از اين کيف استفاده کند؟
شما يا همسرتان شايد دوست نداشته باشيد با يک کيف صورتي در خيابان راه برويد. اگر قرار است هر دوي شما از آن استفاده کنيد، بهتر است کيفي انتخاب کنيد که براي هر دوي شما مناسب باشد.

?- شير خودتان را به کودکتان مي دهيد يا شير خشک؟
اگر شير خشک مي دهيد، بايد اين کيف جاي کافي براي شير خشک و آب داشته باشد. بهتر است اين کيف جاي مخصوص شيشه شير داشته باشد و اين جا در دو طرف کيف باشد.

?- قيمت را در نظر داشته باشيد.
لازم نيست پول زيادي براي خريدن اين کيف خرج کنيد. هميشه يادتان باشد که پرداختن پول بيشتر به معناي دريافت کيفيت بالاتر نيست. بررسي کنيد و ببينيد که کدام کيف مناسب شماست، و کيف مناسب براي نيازهاي شما لزوماً گرانترين کيف نيست.

?- آيا کودکتان را به مهد کودک مي سپاريد؟
اگر اينطور است، بايد کيفي بخريد که جاي کافي براي همه چيز از جمله چند عدد پوشک، دستمال مرطوب، شيشه شير، شير خشک، آب، يکي دو دست لباس و چند تا از عروسک هاي بچه داشته باشد.
منبع: ني ني بان