روش های مدرن استفاده از پنل های چوبی

چوب راه بسيار زيادي را از زمان هاي قديم تا به امروز طي کرده تا به دکوراسيون داخلي منازل مسکوني رسيده است. اگر شما هم قصد استفاده از پنل هاي چوبي در دکوراسيون منزل خود را داريد، اين پست دقيقا براي شما ايجاد شده است. از پنل هاي چوبي رنگ زده شده که زمينه اي بسيار شيک و تميز ايجاد مي کنند گرفته تا پنل هاي ديواري با اشکال متفاوت، همگي شما را از بابت داشتن خانه اي تازه و انرژي بخش بي نياز مي کند. لازم به ذکر است که تمامي پنل هاي چوبي آورده شده در پايين طرحي کاملا مدرن و امروزي دارند و به همين خاطر براي دکوراسيون و خانه هاي کلاسيک و سنتي مناسب نيستند. بعداز ديدن اين عکس ها شايد شما هم راغب به استفاده از چنين مدل هايي شويد.

اما شايد از خود بپرسيد که چه چيزي پنل هاي چوبي را مدرن مي کند؟ در حقيقت بعضي مواقع شکل پنل ها و بعضي مواقع نوع بافت آنهاست که اين موضوع را مشخص مي کند. البته تعدادي از طراحان نيز معتقد هستند که نوع چيدمان فضاي اتاق است که مشخص مي کند پنل چوبي مدرن جلوه کند يا خير.

پنل هاي چوبي مدرن امروزه به رنگ هاي زيادي توليد مي شوند. يکي از مناسب ترين رنگ هاي براي دکوراسيون داخلي مدرن استفاده از رنگ هاي خنثي مانند سفيد است درست مانند چيزي که در شکل زير مشاهده مي کنيد. با اين کار حتي مي توانيد پنل چوبي قديمي يا حتي مصنوعي موجود در خانه خود را مدرن و بروز نشان دهيد.
منبع: اتاق