رازهای موتورهای جستجو در حقیقت واقعا راز نیستند

می توان دیگر نگران به روز رسانی های جدید موتورهای جستجو نبود و می بایست بر روی بهترین تجربه کاربر از سایت تمرکز داشت. تمام چیزی که لازم است انجام دهیم آن است که محتوای با کیفیت ایجاد نماییم تا پاسخ گویی کاربران در زمینه شغلی مورد نظر باشد.

موتورهای جستجو به سورت مستمر در حال به روز رسانی خود برای شناسایی مطالب بی کیفیت و نا مرتبط هستند تا محیط وب را پاکیزه نگاه دارند و اطلاعات با ارزشی را به کاربران ارائه نمایند.

Matt Cutts مدیر تیم وب اسپم گوگل اعلام نمود گوگل پیوسته تلاش خواهد نمود تا سایت هایی که محتوای بی ارزش و یا کپی شده دارند را مجازات نماید تا سایت هایی که مطالب با ارزش ارائه می نماند در موتورهای جستجو جایگاه بهتری داشته باشند.

پیغام بسیار واضح می باشد: بیشترین تلاش در بازاریابی اینترنتی برای ارائه مطالب با ارزش تا پاسخ گوی نیازهای کاربران باشد.

مطالبی ایجاد نمایید که کاربران شما واقعا به آن نیازمندند

مطالب خود را به صرف ایجاد مطلب جدید در سایت ایجاد ننمایید و مطالبی را در سایت خود منتشر نمایید که کاربران شما واقعا به آن نیازمندند. شما مشتریان خود را می شناسید و با آنان در ارتباط هستید. در جریان مشکلات و احساس نیازهای آنان هستید و سعی نمایید در مقالات خود مشکلات کاربران خود را تشریح نموده و برطرف نمایید. در حقیقت ایجاد محتوای مورد نیاز به کاربران شما به برند سازی شما در محیط وب کمک شایانی می نماید. در هر مقاله خود سعی نمایید یکی از مشکلات و مسائل مد نظر کاربران خود را بررسی نموده و رمز گشای نمایید.

پس از ساخت مطالب چه کاری می بایست انجام گردد

در صورتی که بهترین مطالب را داشته باشید در صورتی که مطالب خود را در سایت های دیگر منعکس ننمایید کسی متوجه مطالب شما نخواهد شد. در حقیقت با دعا خواندن مطالب سایت شما به دست کاربران شما نمی رسد. پس از ایجاد محتوای با کیفیت می بایست برای محتوای ایجاد شده خود لینک به دست آورید.

چگونه محتوای خود را ارائه نماییم

زمانی که مطلب شما به درستی صفحه بندی شده بود و کلمات کلیدی و توضیحات متا درج شده بودند مطلب خود را منتشر نمایید. برای آنکه بهترین نتیجه را از مطلب ایجاد شده خود بگیرید موارد زیر را انجام دهید:

لینک PDF مقاله خود را ایجاد نموده و در انتهای مقاله کلید دانلود نسخه PDF مقاله را قرار دهید
فایل PDF خود را به سایت های ارسال مقالات ارسال نمایید
در صورتی که بلاگی در دسترسی دارید بخشی از مقاله را با ایجاد لینکی به مقاله اصلی در وبلاگ بارگذاری نمایید
ارسال های قبلی خود را بیابید و از آنها لینک هایی به مقاله جدید خود ایجاد نمایید. البته موضوع باید مرتبط باشد و لینک می بایست به درستی قرار داده شود و ارزش کلیک کردن توسط کاربر را داشته باشد
عنوان و یا تصویر دیگری بیابید و مطلب خود را در شبکه های اجتماعی بارگذاری نمایید. از صفحه شرکت خود و صفحه شخصی خود به اشتراک بگذارید و از دوستان خود بخواهید مطالب شما را به اشتراک بگذارند
برای مقاله جدید خود تبلیغ در نظر بگیرید
مقاله خود را به دایرکتوری ها و فروم های مرتبط ارسال نمایید