تفاوت سئو قدیم و جدید

روش هاي سئو و بهينه سازي سايت تغيير نموده است و در زير به معرفي برخي تفاوت ها در گذشته و حال مي پردازيم.

قبلا هدف ترافيک و تعداد بازديد کننده بالاتر سايت بوده اما امروزه هدف بر برند سازي و ارتباط عاطفي با کابر مي باشد به اين صورت که سايت به گونه اي طراحي مي گردد که با کاربران ارتباط برقرار نمايد و موضوع کار و فعاليت شرکت را به صورت داستان وار بيان نمايد. رنکينک ميزاني براي سنجش ميزان رشد و موفقيت مي باشد نه هدف نهايي وب سايت. تمرکز بر روي گرفتن بازديد کننده بيشتر از موتورهاي جستجو دغدغه اصلي سئو کاران قديم بوده ولي امروزه گرفتن بازديد کننده از سايت هاي مرتبط و شبکه هاي اجتماعي دغدغه متخصصان سئو مي باشد. قبل از اين کافي بود سئو کار اطلاعات تکنيکي داشته باشد ولي هم اکنون علاوه بر آن اطلاعات برند سازي براي سئو کار مورد نياز مي باشد.
قبلا اساس بر اين بود که محتوا به صورتي طراحي گردد تا بيشترين ميزان کليک و بازديد براي وب سايت بدست آيد ولي هم اکنون نتيجه بازديد و کسب درآمد مهمترين هدف سئو کاران مي باشد تا با توليد مطالب درآمد افزايش يابد.
سايت ها قبلا براي موتورهاي جستجو بهينه سازي مي شد و عناوين براي کلمات کليدي بهينه سازي ميشد اما امروزه سايت براي کاربران بهينه سازي مي شود و ايجاد مطالب با توجه به ايجاد احساس مناسب در کاربر طراحي مي گردد.
قبل از اين تمرکز سئو کاران بر روي کلمات کليدي دقيق بود اما امروزه عمليات سئو با تغيير کلمات کليدي و استفاده از انواع مختلف کلمه کليدي انجام مي شود. امروزه تمرکز بر روي شرکت در بلاگ ها و سايت هاي مرتبط و ايجاد بلاگ و همچنين فعاليت در شبکه هاي اجتماعي مي باشد در صورتي که قبلا رقابت فقط در موتورهاي جستجو بود.
قبل از اين چيزي به نام برند شخصي وجود نداشت و همه تحت نام شرکت کار مي کردند اما امروزه اشخاص همانند برندها براي خود هويت داشته و به همان ميزان اعتبار دارند. قبلا شما با شرکت در تبادل لينک، خريد لينک و همچنين اضافه کردن وب سايت به دايرکتوري ها مي توانستيد رنک سايت را افزايش دهيد اما امروزهمي توانيد اين کار را با شرکت در بلاگ ها به صورت موثر انجام دهيد.قبل از اين در صورتي که مقاله شما از نظر تکنيکي سئو مقاله خوبي بود مناسب بود اما امروزه مقاله مي بايست مفيد و مناسب حال کاربران سايت شما باشد.
قبل از اين در شبکه هاي اجتماعي از تگ ها استفاده ميشد در صورتي که امروزه از #تگ استفاده مي گردد و از شبکه هاي اجتماعي براي ارسال مطالب استفاده مي شد در صورتي که امروزه از شبکه هاي اجتماعي براي ايجاد ارتباط با کاربر و ساير شرکت هاي مرتبط استفاده مي گردد.
قبلا براي آنکه در شبکه هاي اجتماعي بک لينک ايجاد نماييد نظر دهي انجام ميشد اما امروزه مي بايست در شبکه هاي اجتماعي حضور فعال داشته باشيد و در گروه ها شرکت نماييد و مشکلات ساير کاربران را رفع نماييد و با ساير کاربران ارتباط برقرار نماييد و از اين طريق کسب اعتبار نماييد.
در پايان سئو در سال 2013 و 2014 به صورت کامل پهره جديدي به خود گرفته و در صورتي که در زمينه سئو نياز به مشاوره داشته باشيد مي توانيد با دارکوب تماس حاصل فرماييد.