درباره غرفه سازی

1- ساخت غرفه نمایشگاهی: غرفه سازی از 0 تا 100 در کارخانه شرکت در شهرک چوب بری ها و با ابزار دقیق برش ساخت غرفه با متریال جدید ساخت غرفه با مهندسی نور، به کارگیری نور های مناسب موضعی و پروژکتور و ال ای دی LED , و نور مخفی برای زیبایی غرفه بهره گیری از کف سازی خوب با کفپوش آکوآ طرح دریا به شکلی که با نوردهی از زیر کف غرفه هنگام قرارگیری پا در کف غرفه ، کفپوش حباب حباب میشود در طراحی نمایشگاه و طراحی غرفه نمایشگاهی چند نکته نوع و تفاوت طراحی را معیین می کند. 1-طراحی نمایشگاه و ساخت غرفه با توجه به ابعاد غرفه 2-طراحی غرفه و ساخت نمایشگاه با توجه به محل قرارگیری نسبت به راه رو های نمایشگاه و محل های عبور و مرور بازدیدکنندگان نمایشگاه 3-طراحی غرفه و ساخت نمایشگاه با توجه به پلان غرفه 4-طراحی غرفه نمایشگاهی با توجه به نوع کالا یا خدمات قابل نمایش 5-طراحی غرفه نمایشگاهی با توجه به روانشناسی و جامع شناسی بازدید کنندگان 6-طراحی غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به دیگر رغبا غرفه سازی 2- نمونه طراحی سه بعدی غرفه نمایشگاهی: (طراحی نمایشگاه) Exhibition Design در طراحی نمایشگاه و طراحی غرفه نمایشگاهی چند نکته نوع و تفاوت طراحی را معیین می کند. 1-طراحی نمایشگاه و ساخت غرفه با توجه به ابعاد غرفه 2-طراحی غرفه و ساخت نمایشگاه با توجه به محل قرارگیری نسبت به راه رو های نمایشگاه و محل های عبور و مرور بازدیدکنندگان نمایشگاه 3-طراحی غرفه و ساخت نمایشگاه با توجه به پلان غرفه 4-طراحی غرفه نمایشگاهی با توجه به نوع کالا یا خدمات قابل نمایش 5-طراحی غرفه نمایشگاهی با توجه به روانشناسی و جامع شناسی بازدید کنندگان 6-طراحی غرفه نمایشگاهی با توجه به دیگر رغبا ارائه نقشه اتوکد (در صورت درخواست مشتری)نقشه دقیق ساخت غرفه ارایه می شود.Autocad of Exhibition Stands در طراحی و ساخت هر یک از نمونه های زیر با صاحبان آن غرفه نمایشگاهی مصاحبه ای انجام شده و غرفه ایی 100% منطبق با نیاز شرکت کنندگان در نمایشگاه طراحی و ساخته شده است. نقش نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی در بازاریابی محصولات شرکت‌های ایرانی نمایشگاه‌های بازرگانی به عنوان یکی از ابزار ترویج در بازرایابی صنعتی با گرد هم آمدن فروشندگان و خریداران در یک مکان نمایش مستقیم و سه بعدی کالاها و خدمات کشف و آشکارسازی عناصر مؤثر ولی مخفی خرید (نظیر مدیران مهندسان و ) مرتفع ساختن اهداف فروش و غیرفروش و برجسته نمودن نقاط ضعف و قوت محصولات شرکت‌ها نقش بسزایی در بازاریابی کالاها و خدمات شرکت‌ها ایفا می‌کنند نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی تهران نیز با بهره‌گیری از مدیران و متخصصین کارآمد و حضور فعال شرکت‌های داخلی قادر است نقش چشمگیری در بازاریابی و بالتبع توسعه صادراتی غیرنفتی کشور ایفا کند برای انجام این تحقیق از منابع مکتوب (کتب مقالات روزنامه‌ها و ) و داده‌های جمع‌آوری شده از پرسشنامه‌های توزیع شده میان مدیران عامل بازرگانی و فروش 46 واحد صنعتی کشور در صنایع کاشی تهویهء صنعتی بخاری گازی و لوستر و مصاحبه‌های انجام شده با کارشناسان مرکز توسعه صادرات مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی بهره گرفته شد از جمله مشکلات موجود در راه انجام این مهم می‌توان به محدودیت منابع فارسی و انگلیسی و عدم همکاری تعدادی از واحدهای صنعتی اشاره نمود که با پیگیری‌های جدی این مشکلات تا حد زیادی مرتفع گردیدند نقاط ضعف نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی تهران را می‌توان از دو زاویه الف - برگزار کنندگان نمایشگاه و ب - شرکت‌های خاص در نمایشگاه مورد بررسی قرار داد از جمله می‌توان به ضعف در بهره‌گیری از ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی حضور بی‌برنامه و بی‌هدفی بسیاری از شرکت‌های داخلی و کارکنان آموزش ندیده بیشتر غرفه‌ها اشاره نمود رفع این مشکلات تا حد زیادی موجب افزایش کارآیی نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی تهران خواهد شد به علاوه بهبود فرهنگ نمایشگاهی در عامهء مردم از طریق رسانه‌های گروهی جلوگیری از نمایش کالاها و خدمات غیراستاندارد و کم‌کیفیت دعوت از هیئت‌های بازرگانی و شرکت‌های فعال خارجی جهت بازدید از نمایشگاه و همکاری با مراکز تحقیقی و دانشگاهی کشور ضروری می‌باشد