درباره لوازم آرایش مک

مک (M.A.C) که در واقع مخفف ميکاپ(Make up) هنر (ART) و لوازم آرايش (Cosmetics) است در سال ???? توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در شهر تورنتو- کانادا براي ميک آپ آرتيست هاي حرفه اي تاسيس شد البته در حال حاضر تمام مشتريان در سراسر دنيا از آن استفاده مي کنند و هدفش ارائه محصولات آرايشي با کيفيت بالا و قيمت مناسب مي باشد.

در سال ???? شرکت استي لودر به موفقيت هاي بي نظير مک به دليل کيفيت عالي محصولات آن واقف شد و آنها با هم به توافق رسيدند که مک در خانواده لوازم آرايشي – بهداشتي استي لودر قرار بگيرد.

موضوع بسيار حائز اهمييت در مورد محصولات مک اين است که آنها هرگز براي تست روي حيوانات زنده استفاده نشده اند و بر خلاف بسياري از برندهاي ديگر لوازم آرايش هرگز به هيچ جانداري آسيب نرسانده اند بلکه از روشهاي ديگر آزمايشگاهي براي آزمايش و تست محصولات و اثر آنها بر روي پوست و چشم استفاده نموده و مي نمايند.

علاوه بر اين رژلب هاي ويوا گلام (VIVA GLAM) مک که همه با آنها آشنايي دارند و بسيار محبوب مي باشند، فقط صرف امور خيريه شده و تمام درآمد ناشي از آن به حساب خيريه مي رود.

در وب سايت آي آي پي ديجيتال که خبرهاي اداره اطلاعات بين المللي وزارت امور خارجه ايالات متحده را به اطلاع مي رساند مقاله اي در اين مورد با عنوان حمايت شرکت لوازم آرايشي مک از تلاش هاي ايالات متحده در مورد قربانيان خشونت هاي جنسي نوشته شده ” کمک اهدا شده توسط لوازم آرايشي مک از طريق خط توليد لوازم آرايشي ويوا گلم اين شرکت که ليدي گاگا، خواننده و ترانه سراي پاپ، اجازه استفاده از نام خود را به آن داده است، تامين مي شود. شرکت مک صد درصد سود حاصل از خط توليد رژ لب را به برنامه هاي بين المللي در زمينه مبارزه با اچ. آي. وي./ ايدز اختصاص داده است. استند لوازم آرايش

در صورت تمايل به خواندن متن کامل آن لطفاً به اين لينک برويد:

http://iipdigital.usembassy.gov/st/persian/article/2011/06/20110607135323×0.7363201.html#ixzz1QB65kE7M

از ديگر عواملي که سبب محبوبيت مک در دنيا شده، برنامه معروف بک تو مک (Back To M.A.C) است که مک از اين طريق علاوه اينکه از مشتريان و دوستدارن هميشگي خود قدرداني و تشکر مي کند، به حفظ محيط زيست مان کمک شاياني مي کند.