لوازم آرایش های اصل

در مورد آرايش صورت و معرفي لوازم آرايش هاي مناسب براي انواع پوست ها بايد بگم زماني استفاده ازلوازم آرايش نتيجه بخشه که پوست از هر رنگ و نوعي که هست سالم باشه و فاقد هرگونه آکنه واسکار و لک و… باشه.افرادي که داراي مشکلات پوستي هستند بايد ابتدا به پزشک مراجعه کنند و بعد از پايان درمان و يا احياناّ عدم آن از لوازم آرايش استفاده کنند. مخصوصا در مورد لک هاي عميق و جاي جوش يا خود آکنه استفاده از لوازم آرايشي با پوشش بالا فقط باعث تشديد بيماري ميشه.براي آرايش هاي طولاني مدت حتما قبل از آرايش بايد پوست پاک سازي و آماده بشه و استفاده از کرم پودر روي پوستي که آماده نيست باعث تعريق بيشتر و خراب شدن سريعتر آرايش ميشه. استند لوازم آرايش
براي آرايش روزانه بايد از کرم پودر و پوشش دهنده هاي سبک و مرغوب استفاده کنيم. يکي از راه هاي شناخت لوازم آرايش اصل اين است که تستر يا نمونه هاي آن در فروشگاه معتبر موجود باشه و اينکه مارک محصول واضح وخوانا و ديکته صحيح داشته باشه (مثلا L’Oreal را به شکل هاي Loreal يا oreal ننوشته باشند.) خيلي از خانم ها مي خوان که بهشون مارک هاي مرغوب رو معرفي کنم ولي اين رو بايد بدونيد که اصولا کيفيت لوازم آرايش ها و انتظار هر فرد بخاطره نوع چهره و پوستش متفاوت از بقيه است.بعضي ها خواهان چهره اي بسيار يکرنگ و کرم پودر هايي مثل ماسک هستند و بعضي ديگر يک پوست شفاف با رنگ طبيعي رو مي خواهند و دوست ندارند که آرايششون خيلي مشخص باشه.هر روز لوازم جديدي وارد بازار ميشه و از طرف ديگر لوازم تقلبي هم از اين غافله عقب نمي مونند!
چند روز پيش در يک فروشگاه که نمايندگي لوازم آرايش معروف کره اي Etude رو داره ديدم که لوازم آرايش تقلبي همين مارک که درجه ? هستند رو هم عرضه ميکنه و اظهار ميکنه که اين ها مدل هاي جديدشه؟؟!!!

ولي لوازم آرايش هاي اصل و اورجينال از لحاظ شکل ظاهر کاملا مشخص هستند و ليبل و مارکي که روي اونها درج شده معمولا به راحتي پاک نمي شه.به تازگي هم که ليبل مخصوص وزارت بهداشت هم روي لوازم اصل هست و در مورد لوازم اتود اين ليبل رو جعبه درج شده و بصورت برچسب نيست.
توصيه مي کنم که کرم پودر و ريمل رو هرگز از فروشگاه هاي ارزان فروشي تهيه نکنيد.و هميشه از فروشنده تستر بخواهيد و توجه کنيد که خود تستر رو به شما نفروشند!! لوازم ارايش Clinique وLancôme در ايران بصورت قاچاق وارد ميشه و تضميني براي اورجينال بودنشون وجود نداره و تنها ضامنش خريد از فروشنگاه هاي معتبر و يا خريد آن از کشور هاي ديگه مثل امارات است.