مدل های رنگ سفید در دکوراسیون داخلی خانه های مدرن و امروزی

استفاده از رنگ هاي شاد و متعدد در گوشه و کنار اتاق هاي خانه و يا نصب کردن لوسترهاي کريستالي پر زرق و برق براي همه مناسب نيستيد. بعضي ها خواستار دکوراسيوني به مراتب ساده ترند. رنگ سفيد در دکوراسيون منزل يکي از روش هاي ايده آل براي ايجاد فضايي راحت و بدور از هر گونه شلوغي است. از طرفي ديگر رنگ سفيد باعث مي شود دکوراسيون خانه هميشه لوکس بنظر برسد و براي هر شخصي که در آن زندگي مي کند نوعي آرامش دروني ايجاد کند. البته رنگ سفيد هم سايه ها و تناژهاي متعددي دارد اما همه آنها در يک چيز مشترک هستند و آن ايجاد حسي مثبت و آرامش بخش درون افراد مختلف است.

يکي از سايه هاي رنگ سفيد که استفاده زيادي در دکوراسيون داخلي دارد، کرم است، کرم از معدود رنگ هايي است که مي تواند هم جلوه اي گرم به خانه دهد و هم فضا را سرد و خنک نشان دهد. اگر کرم پر رنگ باشد فضا گرم و اگر کم رنگ باشد فضا سردتر مي شود. براي دکوراسيون هاي کلاسيک استفاده از رنگ سفيد مرمري گزينه بسيار مناسبي خواهد بود، اگر هم خواستار طرحي کاملا ساده هستيد، سفيد خالص بهترين انتخاب است.
خانه هايي که در زير مشاهده خواهيد کرد هر کدام طراحي خاص خودشان را دارند اما در يک چيز که همان استفاده از تم سفيد است با يکديگر مشترکند. در اين منازل با اينکه رنگ سفيد تقريبا همه جا غالب است، نه تنها فضاي داخلي خسته کننده بنظر نمي رسد بلکه دقيقا برعکس، دائم در حال تغيير و حرکت احساس مي شود؛ به معناي ديگر در دکوراسيون هاي تماما سفيد اين نور و سايه است که به نقطه کانوني دکوراسيون تبديل مي شود.
منبع: اتاق