تقسیم بندی در فضای غرفه های نمایشگاهی

برای اینكه بتوان حداكثر بهره برداری را از فضای غرفه نمود، لازم است ساخت غرفه بر اساس نیازها و محدودیتها و با توجه به اهداف تعیین شده برای حضور در نمایشگاه با نقشه دقیق و حساب شده ای تقسیم بندی گردد. چگونگی تقسیم بندی غرفه می تواند با توجه به نوع فعالیت و اهداف شركت ها متفاوت باشد. فضای غرفه می تواند به تعدادی و یا همه موارد زیر تقسیم شود:

فضای نمایش كالاها
فضای بخش اطلاع رسانی
فضای مذاكره و مشاوره
فضای نمایشهای تصویری
فضای مبلمان اداری
فضای خدمات و پذیرایی
فضای انبار یا لوازم اضافی
فضای آموزش