کاغذ دیواری های شاد و زیبای بهاری

در آستانه سال نو و فصل بهار خيلي ها دکوراسيون خانه هاي خود را تغيير مي دهند. يکي از اصلي ترين و مهم ترين بخش هايي که خيلي هم به چشم مي آيد تغيير کاغذ ديواري است که رنگ و بوي تازه اي به خانه شما مي بخشد.
کاغذ ديواري با گل هايي که با دست نقاشي شده اند به هال اين خانه فضايي بهاري و دلنشين داده اند که هر بيننده اي را مدتي مجذوب خود مي کند.
اگر اتاقي داريد که سقف کوتاهي دارد، ديوارها و سقف را با کاغذ ديواري يکساني بپوشانيد تا حس جادار و بازي به اتاق بدهد.
سعي کنيد لوازمي که در فضاي موردنظر بکار مي بريد همخواني داشته باشند. در اين سرويس بهداشتي، لامپ هاي ديواري آبشاري با طرح گل و بته کاغذ ديواري همخواني دارد.
ورودي منزل چون آفتابگير است مي توانيد از لوازم و کاغذ ديواري هاي شلوغ براي تزئين آن استفاده کنيد. رنگ پس زمينه قرمز و طرح هاي شلوغ اين کاغذ ديواري حال و هوايي زنده به اين ورودي داده اند.
با کاغذ ديواري هايي که رنگ هاي شاد و زنده اي دارند مي توانيد سرويس بهداشتي را جذابتر کنيد. استفاده از آينه هاي بزرگ نگاه را به خود جلب کرده و نور بيشتري منعکس مي کنند.
فقط با نصب کاغذ ديواري خوشرنگ مي توانيد بدون ايجاد تغيير عمده يا لوازم تزئيني ديگر، به بخش هايي از منزل همچون پلکان جذابيت خاصي بدهيد.
اتاق فرزندان از فضاهايي است که هميشه بايد با رنگ هاي جذاب و شاد تزئين شود. انتخاب رنگ هاي تناليته صورتي و گل هاي زيبا و بهاري انتخاب مناسبي است.
منبع: بيتوته