ایده هایی برای استفاده از کاغذ دیواری

اين ايده ها بسيار کلي و ساده هستند. اما باز هم مي توانند الهام بخش انتخاب درست باشند.
در سال هاي اخير، استفاده از کاغذ ديواري در طراحي و دکوراسيون خانه و محل کار بسيار باب شده است و چه خوب هم هستند. اين کاغذهاي زيبا با طرح هاي بسيار متنوع براي سيراب کردن تشنگي هر سليقه اي کافي هستند.

هر ديدي که به دنياي اطراف خود داشته باشيد را مي توانيد در ميان کاغذهاي ديواري پيدا و از آنها براي القا روحيه خود بهره بگيريد.

1. کاغذهايي را انتخاب کنيد که فضاي سفيد زيادي دارند.

2. هنگامي که يک طرح شلوغ و نمايشي را انتخاب مي کنيد، چيزي ديگري به تزئينات ديوار اضافه نکنيد. اجازه دهيد خود کاغذ و طرح و رنگ آن به تنهايي زيبايي فضا را رقم بزنند.

3. طرحي را براي کاغذ ديواري انتخاب کنيد که بخش براقي در خود داشته باشد تا باعث درخشش اتاق شود.
4. کاغذ ديواري هاي براق را مي توان با تابلوهاي هنري که طرح هاي دريايي يا اقيانوسي دارند، جفت کرد.

5. از طرح طبيعت براي زيبايي اتاق استفاده کنيد. به طور مثال، در اين آشپزخانه، طرح عمودي درختان با رنگ زمينه مشابه با دکوراسيون فضا، روحي از طبيعت را به اتاق بخشيده است.
6. از کاغذ ديواري مي توان براي تزئين در کمدهاي ديواري استفاده کرد. اين فضاها به آثار هنري ماندگار و قدي تبديل مي شوند. براي آنها مي توانيد از مناظر زيباي نقاط مختلف دنيا بهره بگيريد. يا طرح مينيمال و ساده انتخاب کنيد. همه چيز به سليقه و نوع دکور خانه تان بستگي دارد.
7. در اتاق خواب، کاغذ ديواري را مرتبط با تخت و رنگ آن انتخاب کنيد. اين کار باعث مي شود تا اتاق خواب کاملا شخصي و طراحي آن منحصر به خودتان باشد.
8. خيلي ها روي ديواري که کاغذ ديواري با طرح درشت دارد، قاب عکس آويزان نمي کنند. اما ما توصيه مي کنيم اين کار را انجام دهيد. از اينکه قاب هاي متنوع در طرح و رنگ و اندازه هاي مختلف را در کنار هم روي ديوار نصب کنيد هراسي نداشته باشيد. ديوار را به آلبوم اختصاصي خود تبديل کنيد.

9. يکي از ترفندهاي انتخاب صحيح کاغذ ديواري، انتخاب طرح متضاد با قالي است. به طور مثال، قالي کف زمين اگر طرح گرد يا هندسي دارد، شما کاغذ ديواري ساده با خطوط عمودي يا افقي انتخاب کنيد.

10. کاغذهايي که طرح افقي دارند، زيبايي خاصي هم به فضا مي بخشند.

منبع : bartarinha.ir