تشریفات مجالس

به جرات ميتوان گفت مهمترين قدم براي برگزاري يک جشن بدون عيب و نقص که ساليان سال به خوبي از آن ياد شود انتخاب تشريفات و خدمات مجالس ميباشد.
براي انتخاب موسسه تشريفات عروسي نبايد اصلا عجله کرد بايد با فکر و حساب شده عمل کنيم.اميدواريم با مواردي که در اينجا ذکر ميکنيم شما را درمهمترين انتخاب زندگيتان ياري کنيم.

براي انتخاب خدمات مجالس عروسي بايد موارد زير را در نظر بگيريم:
1- بودجه : در اولين قدم بايد با بودجه مورد نظر را مشخص کنيد که با توجه به آن بتوانيد بهترين تشريفات و خدمات مجالس را انتخاب کنيد.
2- انتخاب تشريفات و خدمات مجالس عروسي : بعد از مشخص شدن بودجه حالا بايد ببينيم کدام تشريفات مجالس بهترين خدمات را با مبلغ مورد نظر انجام ميدهد .لازم به ذکر است حتما تعداد خدماتي که موسسات تشريفات و خدمات مجالس انجام ميدهند ملاک عمل نميباشد بلکه کيفيت تشريفات عروسي نيز ازاهميت به سزايي برخوردار ميباشد.

3- تحقيق در مورد کترينگ عروسي: حالا بايد موسسه انتخابي را مورد ارزيابي قرار بدهيم که تا الان چگونه عمل کرده است؟ ابزارهاي ما براي اينکه به جمع بندي خوبي برسيم موارد زير است:
- حضور آزمايشي در مراسم انجام شده توسط تشريفات مجالس
- سابقه کاري تشريفات و خدمات مجالس
- رضايت عروس و داماد هاي قبلي
- تحقيق درشبکه هاي اجتماعي مانند: فيس بووک ،توييتر و…
- تعداد مراسم هاي انجام شده

4- موسسات مرتبط با خدمات مجالس عروسي: خدمات جانبي که موسسات تشريفات مجالس به عروس و دامادهاي خود ميدهند نيز از اهميت به زيادي برخوردار است به نحوي که يک تشريفات عروسي خوب ميتواند با معرفي شرکت هايي که در زمينه هاي مختلف عروسي فعاليت دارند مانند فيلم برداري وعکاسي،موزيک،سفره عقد،دسته گل وماشين عروس،لباس عروس و داماد و… سهم به سزايي در سهولت انتخاب و هزينه تمام شده برگزاري مراسم عروسي براي شما دوستان گرامي داشته باشد.