مقررات مربوط به حضور در نمایشگاه

انتشارات و تبلیغــات :
1. مشارکت کنندگان جهت نمایش و توزیع هر گونه کتاب ، بولتن ، بروشور ، فیلم و نظایر آن در داخل غرفه در دوران برگزاری نمایشگاه باید قبلا" با روابط عمومی شرکت نمایشگاهها هماهنگی نموده و نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند .
2. مشارکت کنندگان مجاز به تبلیغ برای کالاهای خود به روش تبلیغات سوء علیه کالاهای مشابه سایر مشارکت کنندگان نیستند .
3. پرچمها و علامات مربوط به مشارکت کنندگان باید در محدوده محل غرفه آنها نصب شود نصب این علائم یا پرچمها در مسیرهای اصلی و فرعی مجاز نیست .
4. نصب و استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات تبلیغاتی و سمعی و بصری که برای سایر مشارکت‌‌کنندگان ایجاد مزاحمت نماید اکیدا" ممنوع است . غرفه سازی نمایشگاهی
5.
عکاسی و خطاطی
1. مجری حق دارد از هر قسمت نمایشگاه عکس یا نقشه یا فیلم تهیه نماید این آثار ممکن است برای درج در انتشارات نمایشگاه مورد استفاده قرار گیرد و مشارکت کنندگان نمایشگاه حق هیچگونه ادعائی از بابت حق الامتیاز نخواهند داشت .
2. فیلمبرداران ، عکاسان و خطاطان جهت تهیه فیلم ، عکس یا خطاطی در نمایشگاه موظف به هماهنگی با روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاهها و اخذ مجوز از آن اداره خواهند بود .
3. مشارکت کنندگان مجاز به نصب هیچگونه تابلو و نوشتن شعارهای تبلیغی برروی دیوارهای نمایشگاه نیستند .
- توجــه
تبصره : در ارتباط با کلیه امور تبلیغات، انتشارات و اطلاع رسانی (اعم از امور رسانه های داخلی و خارجی) و تشریفات و برنامه های افتتاحیه و اختتامیه و استفاده از سالن‌‌های همایش و امثال آنها، هماهنگی و کسب مجوز از اداره روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاهی الزامی است.خدمات
1. در محوطه نمایشگاه تسهیلات و خدمات بانکی ، بیمه ای ، گمرکی ، پست و تلگراف و تلفن و دورنگار، مرکز اطلاع رسانی و اینترنت سالن سخنرانی و نمایش فیلم ، چاپ وتکثیر و حمل و نقل کالاها شامل جراثقال بالابر( لیفتراک ) ، گل و گیاه در دسترس مشارکت کنندگان قرار دارد . متقاضیان می توانند در مقابل پرداخت وجه از این تسهیلات استفاده نمایند .
2. ورود هر گونه جراثقال و بالابر(لیفتراک) از سوی مشارکت کنندگان ممنوع می باشد لیکن در موارد اضطراری ورود این ماشین آلات با کسب مجوز از مسئولین ذیربط و پرداخت هزینه های مترتبه بلامانع می باشد .