ویژگی سایت B2B

طراحي سايت B2B
يکي از بزرگترين تجارت هاي که امروزه در دنيا مطرح شده است، تجارت B2B مي باشد. تجارتي که در معناي فارسي آنرا تجارت بنگاه تجاري با بنگاه تجاري ديگر مي نامند. در اين نوع تجارت يک شرکت ارائه دهنده خدمات، يک و يا چندين شرکت تجاري ديگر را در کنار هم جمع مي نمايد و از خدمات و محصولات آنها براي شرکت خود و يا براي ارائه به مشتريان خود استفاده مي نمايد. يکي از بزرگترين نمونه هاي اين نوع تجارت وب سايت علي بابا (Alibaba.com) مي باشد که توسط طراحان چيني ايجاد شده است و در اين کشور فعاليت دارد. از نمونه هاي ديگري که از اين نوع تجارت در کشور عزيزمان ايران مي توانيم نام ببريم، وب سايت هاي فروشگاهي و وب سايت هاي نيازمندي هايي مثل سانياز و ديجي کالا مي باشد، که با استفاده از جمع کردن مشاغل و محصولات متنوع در وب سايت خود، آنها را به کاربران ديگر و مشتريان خود ارائه مي دهند.

شما مي توانيد با همکاري و استفاده از تجربيات شرکت هاي معتبر طراحي سايت به راحتي وب سايتي با ويژگي هاي تجارت الکترونيک B2B ايجاد کرده و به بازده مورد نظر خود از آنها دست پيدا نماييد. شرکت طراحي سايت مبنا با توجه به سابقه درخشان در زمينه طراحي انواع سايت هاي تجاري مي تواند همراه خوبي براي شما باشد.

 

ويژگي سايت هاي B2B:

مهمترين ويژگي که يک وب سايت B2B مي تواند داشته باشد، جنبه درآمدزايي آن مي باشد. مسلما همکاري چندين بنگاه تجاري در کنار هم باعث افزايش تعداد مشتريان و متعاقبا افزايش فروش براي آنها خواهد شد. در معناي کلي ويزگي واسطه گري را براي اينگونه سايت ها مي توان از جمله ويژگي هاي سايت هاي B2B نام برد.