کاغذ دیواری مدرن و امروزی

کاغذ ديواري ها هميشه بهترين عملکرد را نسبت به قيمت ارائه مي دهند. با انتخاب کاغذ ديواري مدرن براي منزل خود در کوتاه ترين زمان ممکن و با صرف هزينه اي پايين دکوراسيون خانه خود را متحول خواهيد کرد. در اين مطلب توضيحاتي در مورد نحوه انتخاب کاغذ ديواري هاي شيک و مدرن ارائه خواهيم داد تا با پس زمينه اي مفيد به سراغ انتخاب کاغذ ديواري مورد نظر خود برويد. همانطور که پيش تر گفتيم براي داشتن جلوه اي لوکس و شيک در دکوراسيون خانه ، اداره يا شرکت انتخاب کاغذ ديواري سريعترين و ارزان ترين راه خواهد بود، در هنگام انتخاب کاغذ ديواري ابتدا بايد به استفاده اي که از اتاق مي بريد توجه کنيد، بعلاوه در نظر داشتن سايز اتاق هنگام انتخاب کاغذ ديواري بسيار مهم است.

برخي الگوهاي کمياب در کاغذ ديواري وجود دارند که فضاي اتاق کوچک را بزرگ و دلباز جلوه مي دهند در صورتي که طرح هاي گل دار با اندازه بزرگ در کاغذ ديواري، جلوه اي لوکس و شيک را به اتاق هاي بزرگ تر مي دهند. الگوهاي بزرگ در کاغذ ديواري به شدت تاثير گذار هستند.

رنگ کاغذ ديواري، مود و حالت اتاق را تعيين مي کند. براي بزرگ تر نشان دادن فضا و بلندتر نشان دادن سقف اتاق مي توانيد از رنگ هاي سرد مانند آبي، سبز و بنفش استفاده کنيد. جالب است بدانيد رنگ هاي سرد لطيف، احساس آرامش و سکون را در فرد بوجود مي آورند در صورتي که رنگ هاي سرد و قوي، اتمسفري دراماتيک و تازه در اتاق بوجود مي آورد. اگر دوست داريد از رنگ هاي گرم در کاغذ ديواري ها استفاده کنيد مي توانيد از رنگ هاي زرد، قرمز، نارنجي و … استفاده کنيد. رنگ هاي گرم براي محيط هاي سردسير مناسب تر هستند.

اگر قصد استفاده از کاغذ ديواري براي آشپزخانه، حمام، سرويس بهداشتي و يا کاغذ ديواري اتاق کودک را داريد، انتخاب مدل هاي وينيلي بهترين گزينه خواهند بود. کاغذ ديواري هاي وينيلي قابل شست و شو هستند و براحتي تميز مي شوند. در انتخاب طرح و الگوي کاغذ ديواري هم بايد حد واسط را رعايت کنيد استفاده از کاغذ ديوراي فقط با يک طرح ثابت در فضاي خانه مي تواند کسل کننده باشد و انتخاب طرح هاي شلوغ هم ممکن است احساس ناراحتي و زمخت را در دکوراسيون بوجود بياورند؛ درنتيجه در انتخاب خود با دقت زياد از ترکيب الگوها استفاده کنيد.
منبع: اتاق