یه گردش خوب با یه کالسکه خوب

حالا که اتاق‌خواب و تخت آماده شده بايد يه فکري هم براي گردش رفتن و روزايي که بايد از خونه بيرون بريم کرد. يه کالسکه مي‌تونه کمک بزرگي بکنه. پس ببينيم چه کالسکه‌اي بخريم بهتره. اصلا فقط کالسکه کافيه؟

سِت کالسکه «دليجان»
کالسکه، کري‌ير، روروئک، صندلي ماشين و سه چرخه برند ايراني دليجان که يکي از توليدات خوب داخلي است را مي‌توانيد از خيابان جمهوري تهيه کنيد.

ست کالسکه «بِي‌بي‌ست»
يکي ديگر از سرويس‌هاي کالسکه ايراني بِي‌بي‌ست است. پانزده تکه مختلف مانند کري‌ير، آغوش و صندلي‌ماشين دارد که همه آنها براي خريد سيسموني لازم نيست. بِي‌بي‌ست ?? رنگ دارد و جنس اسکلتش يوفو‌ست.

وقتِ بازيه
نوزاد هر چه بزرگ‌تر مي‌شود به اشيا اطرافش توجه نشان مي‌دهد و دوست دارد آنها را لمس کند. رنگ‌، طرح و شکل اسباب‌بازي‌ها بايد طوري باشد که کودک را جذب و سرگرم کند. بودن چند وسيله بازي در سيسموني لازم است ولي آنقدر اسباب‌بازي نخريد که نيمي از آنها دست نخورده در کمد نوزاد باقي بماند.

جغجغه «جولي‌بي‌‌بي»
اگر مي‌خواهيد يک وسيله بخريد که دو کار را به هم انجام دهد، جغجغه دندان‌گير جولي‌بي‌‌بي محصول کشور چين است انتخاب مناسبي است، هم بچه را ساکت مي‌کند و هم خارش لثه‌هايش را کمي آرام مي‌کند. اين محصول در فروشگاه‌هاي سيسموني نوزاد موجود است.

عروسک‌هاي کشي «تولو»
تولو توليد‌کننده عروسک‌هاي ويبره و نخ‌کشي محصول هنگ‌کنگ است. عروسک‌هاي کشي جذابيت خاصي براي نوزادان دارند. با کشيدن نخ انتهايي آنها صداهاي مختلفي از آنها پخش مي‌شود که بچه با شنيدن آن دست و پا مي‌زند و مي‌خندد.

عروسک سوتي پليشي «شيما»
عروسک سوتي پليشي، برند شيما محصول کشور چين است و يکي از اسباب‌بازي‌هاي سرگرم کننده و بي‌خطر براي نوزادان است. اين عروسک‌ها با صداي سوتي که دارند باعث آرام شدن نوزاد مي‌شوند و گريه‌شان قطع مي‌شود.

ايمني نوزاد
خب، حالا که فکر همه چيز را کرده‌ايد بايد کمي هم به فکر ايمني نوزاد و اتاق خوابش باشيد. اين‌روزها لوازم ايمني متنوعي وارد بازار شده که خيلي از آنها ضروري نيست اما وجود بعضي از آنها با مشغله زيادي که اين روزها داريم لازم به نظر مي‌رسد.

مانيتور اتاق کودک
خب حالا ديگر مي‌توانيد نوزاد خود را در اتاقش تنها بگذاريد و به کارهايتان برسيد. يک مانيتور اتاق نوزاد کمک مي‌کند تا وقتي شما مشغول کارهاي خانه هستيد از نوزاد خود هم باخبر شويد و به محض اينکه گريه کرد به اتاقش برويد.

دوربين کنترل اتاق کودک «موتورولا»
صفحه نمايش ?,? اينچي اين دوربين، رنگي‌ست و تا حدود ??? متري اتاق نوزاد کار مي‌کند. به سيستم اشعه مادون قرمز مجهز است و شب‌ها هم مي‌توانيد از آن استفاده کنيد. ميکروفنش حساسيت بالايي دارد. با اين دستگاه مي‌توانيد دماي اتاق نوزاد را هم اندازه‌گيري کنيد. اين محصول را مي‌توانيد از سايت دي‌جي‌کالا تهيه کنيد.

بالش ضد خفگي نوزاد
نوزاد بيشتر لحظه‌هايش را مي‌خوابد. بعضي از مادر‌ها وقتي نوزادشان مي‌خوابد خيالشان راحت است و دنبال کارهاي عقب افتاده‌شان مي‌روند. خب، هيچ‌وقت نوزاد که هنوز نمي‌تواند خيلي از کارها را تشخيص دهد و اگر او را تنها بگذاريم ممکن است اتفاقي برايش بيفتد. او هنوز قدرت نمي‌داند اگر صورتش رو به تشک يا بالش باشد ممکن است دچار خفگي شود. هميشه بايد حواستان به نوزادتان باشد و نگذاريد دمر بخوابد اما اگر نوزاد عادت دارد طوري بخوابد که صورتش روي بالش يا تشک باشد مي‌توانيد از بالش ضد خفگي نوزاد استفاده کنيد ولي به معني اين نيست که او را کاملا رها کنيد و حواستان به او نباشد. برند‌هايي مانند چيکو و گپ در بين لوازم سيسموني خود بالش خفگي هم دارند.
منبع: ني ني بان