کاغذ دیواری جدید برای دیوارهای بزرگ و بلند در منزل

انتخاب مدل کاغذ ديواري جديد يکي از بهترين راهکارها براي آوردن رنگ ها و بافت هاي متنوع و پيچيده به داخل دکوراسيون منزل است. هر چند بايد بدانيد دقيقا چه کاغذ ديواري اي مناسب دکوراسيون شما خواهد بود تا آن تاتير گذاري مورد نظر را بر زيبايي منزلتان بگذارد. توجه داشته باشيد که مدل هاي مختلف کاغذ ديواري هر کدام احساس و جلوه بصري متفاوتي را نسبت به يکديگر در محيط ايجاد مي کنند. براي مثال کاغذ ديواري هايي که از طرح ها و الگوهاي بزرگ و درشت استفاده مي کنند مي توانند اتاق را از اندازه واقعي خود کوچکتر نشان دهند در نتيجه اينگونه الگوها بيشتر مناسب اتاق هاي بزرگ هستند تا بنوعي حس صميمي بودن و گرمي را به دکوراسيون اتاق ببخشند.

اما عکس قضيه بالا براي کاغذ ديواري هايي با الگو و بافت هاي کوچکتر نيز صادق است. به عبارت ديگر کاغذ ديواري هايي که از الگوهاي کوچک استفاده مي کنند بيشتر مناسب فضاها و اتاق هاي کوچک هستند زيرا حس بزرگي و وسعت به محيط مي دهند.نکته ديگري که در بزرگ يا کوچکتر شدن فضا توسط کاغذ ديواري ها نقش اساسي دارد رنگ آنهاست. بطور کلي کاغذ ديواري هايي که به رنگ روشن هستند فضا را بزرگتر و مدل هايي که از رنگ تيره در خود استفاده مي کنند فضا را کوچک تر جلوه مي دهند.

البته همانطور که در مطالب پيشين گفتيم مي توانيد طرح هايي برجسته و غير معمول نيز با استفاده از کاغذ ديواري ها بوجود بياوريد. براي مثال مي توانيد يک ديوار بخصوص از خانه را انتخاب کرده و آنرا با کاغذ ديواري دلخواه خود بپوشانيد در حالي که ديوارهاي کناري کاملا خالي و ساده هستند. يا مي توانيد يک قسمت از ديوار را با کاغذ ديواري بپوشانيد و با فريم گرفتن دور آن، يک تابلو هنري در ديوار اتاق خود بوجود آورده باشيد، تابلويي به همان زيبايي اما با هزينه کمتر.
منبع: اتاق