رنگ دکوراسیون منزل با الهام گیری از رنگ مرکبات و میوه ها

انتخاب رنگ دکوراسيون منزل يکي از لذت بخش ترين و در عين حال سخت ترين وظايف هر خانه دار يا طراحي است که مي خواهد زيباترين و مناسب ترين فضا را بوجود آورد. يکي از بهترين ايده ها براي دکوراسيون منزل استفاده از رنگ هاي شاد و روشن است. رنگ روشن بهترين راه براي داشتن گفتگويي شاد و خوشحال، خوردن غذايي سالم و بطور کلي زندگي اي سالم در خانه است. در اين مطلب به معرفي خانه اي در شهر کي يف اوکراين مي پردازيم که طراح دقيقا از همين مفهوم در انتخاب رنگ بهره برده است.

همانطور که در عکس هاي زير مشاهده مي کنيد نور طبيعي به شيوه اي کاملا هوشمندانه تمامي گوشه هاي منزل را روشن مي کند، از اتاق نشيمن و غذاخوري يکپارچه گرفته تا اتاق کودک و اتاق کار همگي توسط نور به زيبايي روشن شده اند. رنگ دکوراسيون که از ميوه جات و مرکبات الهام گرفته شده است فضايي بسيار گرم و دعوت کننده پديد آورده که در کنار پنل هاي کفپوش چوب طبيعي و پارچه هايي به رنگ مرکبات، چشمان هر بيننده اي را نوازش خواهد داد. اين اتاق مکاني است که کاملا براي پذيرايي گرم از مهمانان با هر سن و سالي در هر لحظه اي آماده است.

آشپزخانه و اتاق نشيمن در اين خانه کاملا باز طراحي شده اند و پنجره هاي سرتاسري بروي ديوار بقلي به روشن کردن رنگ هاي شاد اين دو محيط کمک مي کند. استفاده از گياهان سبز کاشته شده در قسمت اپن آشپزخانه به شکلي کاملا هوشمندانه فضاي آشپزخانه را از اتاق نشيمن که توسط مبلمان راحتي به رنگ ليمويي و ميز جلومبلي سه قطعه اي تزيين شده، جدا مي کند. در همين قسمت خانه ديوارها با پنل هاي چوبي پوشانده شده اند که البته با کفپوش هاي چوبي خانه هارموني کامل دارند. اين پنل هاي چوبي در حقيقت درب هاي کابينت و کمد لباس در آشپزخانه و اتاق نشيمن هستند.
منبع: اتاق