مدل های جدید کاشی مناسب دکوراسیون داخلی منازل مسکونی

کاشي يکي از مواد پرطرفدار و پراستفاده در طراحي داخلي است، از پاسيو و حياط گرفته تا حمام و آشپزخانه و راه پله ها، مکان هاي بسيار مناسبي براي استفاده از مدل هاي جديد کاشي هستند. علاوه بر اين طراحان نيز هر روزه الگوهاي جديدي در طرح کاشي ها ابداع مي کنند که در زير با نمونه هايي از آنها آَشنا خواهيد شد. کاشي ها را به روش هاي بسيار متفاوتي مي شود به کار برد. به دليل براق بودن سطح کاشي مي توان آنها را به صورت جزئي در گوشه و کنار دکوراسيون منزل استفاده کرد تا رنگ و جذابيت چيدمان دوبرابر شود. متنوع بودن شکل و رنگ سطح کاشي ها باعث مي شود محدوديتي در ايجاد ايده ها و تم هاي خلاقانه براي تزيين دکوراسيون خانه خود نداشته باشيد.

اما بدون شک يکي از بهترين مکان ها براي کاشي ها، حمام و سرويس بهداشتي است. يکي از مدهاي جديد طراحي داخلي استفاده از کاشي هايي با طراحي کلاسيک و سنتي در قسمت سينک روشويي و حتي خود وان حمام است. با توجه به وجود طرح هاي بسيار متنوع در تمام بازارهاي ايران، پيدا کردن طرحي کلاسيک و سنتي، کار بسيار آساني خواهد بود.

در کنار حمام و سرويس بهداشتي، يکي ديگر از مکان هايي که امروزه زياد از کاشي ها استفاده مي کنند راه پله ها هستند. براي نمونه در شکل زير مشاهده مي کنيد که از کاشي در قسمت راه پله خانه استفاده شده طوريکه هر پله، طرحي متفاوت دارد. اين کار نياز به حرفه مشخصي ندارد، خودتان هم مي توانيد با اندکي حوصله و پشتکار اين طرح ها در منزلتان پياده کنيد.
منبع: اتاق