کاغذ دیواری جدید و شیک مناسب تمامی مکان های خانه

انتخاب مدل کاغذ ديواري جديد ممکن است کاري طاقت فرسا باشد، زيرا انواع بسيار متنوع و رنگارنگي از کاغذ ديواري ها توليد مي شوند که مي توانند انتخاب هر فردي را با مشکل مواجه کنند و وقت و زمان زيادي را از او بگيرند. اما کاغذ ديواري ها ارزش اين وقت گذاشتن را دارند چرا که با طرح ها زيباي خود به واقع ديوار هاي خانه را به حرف مي آورند و تاثير زيادي بر دکوراسيون کلي خانه مي گذارند.

فرقي نمي کند که از کاغذ ديواري به مقدار کم استفاده کنيد يا به مقدار زياد، آنها باز هم تاثير خود را بر محيط مي گذارند و بخاطر همين موضوع بسياري از افراد در استفاده از کاغذ ديواري جديد و متنوع براي دکوراسيون خانه خود هراس دارند. در اين مطلب گالري اي از انواع کاغذ ديواري هاي جديد و شيک را همراه با دکوراسيون متناسب با آنها اماده کرده ايم تا مقداري شما را در تصميم گيري نهايي کمک کرده باشيم.
اولين چيزي که بايد در خريد کاغذ ديواري مد نظر قرار بدهيد مشخص کردن اين نکته است که کاغذ ديواري را براي چه محيطي مي خواهيد. اگر چه که کاغذ ديواري ها تقريبا براي هر اتاقي از خانه مناسب هستند اما استفاده از آنها در اتاق غذاخوري، پذيرايي، اتاق خواب و بخصوص اتاق خواب هاي دخترانه و سرويس بهداشتي هاي کوچک از بهترين مکان ها براي نصب محسوب مي شوند. اگر مي خواهيد به مقدار کم از کاغذ ديواري در دکوراسيون خانه خود استفاده کنيد مي توانيد ديوار کوچکي را در محيط خانه انتخاب کنيد و آنرا با کاغذ ديواري جديد و متنوع تزيين کنيد تا آهنگ متفاوت و زيبايي در دکوراسيون خانه بوجود بيايد. همچنين مي توانيد در پشت کتابخانه يا شلف و باکس ديواري خود از کاغذ ديواري استفاده کنيد تا ترکيب زيبايي در کنار آنها ايجاد کرده باشيد. (نمونه مدل هاي جديد و امروزي شلف ديواري چوبي و ام دي اف)

کاغذ ديواري ها هم مانند ديگر لوازم دکوارسيون از لحاظ نوع طراحي، اکثر در دو سبک مدرن و کلاسيک دسته بندي مي شوند که کاملا بستگي به سبک دکوراسيون خانه شما دارد. کاغذ ديواري ها معمولا از لحاظ نحوه و نصب به سه دسته تقسيم مي شوند. نوع اول از کاغذ ديواري ها آماده يا خودچسب هستند که به راحتي به روي هر سطح صاف و خشکي نصب مي شوند و در صورت اشتباه در نصب به راحتي از ديوار جدا مي شوند. نوع دوم از انواع نيمه آماده هستند که نياز به آب براي فعال شدن خاصيت چسبندگي کاغذ ديواري دارند. مدل سوم هم از نوع بدون چسب و غير آماده هستند که بايد چسب آنها بصورت جداگانه تهيه شوند. براي نصب اين مدل حتما بايد از افراد حرفه اي و متخصص کمک گرفت. در حال حاضر بسياري کاغذ ديواري از پوشش وينيل استفاده مي کنند که آنها را قابل شست و شو و ضد آب مي کند که براي مکان هايي مانند آشپزخانه بسيار مناسب هستند.
منبع: اتاق