کاغذ دیواری سقف در طرح های مدرن و کلاسیک

پوشاندن سقف با کاغذ ديواري يکي از ايده هاي جذاب دکوراسيون داخلي است که دوباره محبوبيت از دست رفته اش را نزد مردم پيدا کرده؛ کاغذ ديواري سقف خانه مي تواند يک جايگزين بسيار مناسب براي سطح عمدتا گچي، سفيد و ساده سقف باشد. بيشتر سقف ها سفيد يا ساده طراحي مي شوند شايد بخاطر اينکه کمتر در ديد هستند. زماني که خانه خودمان را تزيين مي کنيم، به دلايلي، سقف خانه هميشه مورد بي توجهي قرار مي گيرد. در حقيقت بسياري از ما حتي کوچترين توجهي هم به سقف نمي کنيم غافل از اينکه تزيين سقف حتي به مقدار کم بکل دکوراسيون داخلي خانه را متحول مي کند.

از سقف بعنوان ديوار پنجم ياد مي شود، استفاده بهينه از اين ديوار پنجم با جذب کردن نگاه ها به سمت بالا باعث بزرگتر ديده شدن فضاي اطراف مي شود. در اين قسمت با طرح هاي بسيار زيباي سقف هاي تزيين شده روبرو خواهيم شد که نشان دهنده عشق و ذوق طراحان و همچنين مالکين خانه در زيباسازي اين عنصر فراموش شده است، آن هم با کاغذ ديواري که بهترين روش براي تزيين چنين مکان هايي بشمار مي رود.

اگر در خانه اي زندگي مي کنيد که سقفي بدون هيچگونه طراحي دارد، بايد بدانيد که يک فرصت خوب طراحي را از دست داده ايد. براي شروع کار اصلا لازم نيست شلوغ کاري کنيد(هر چند مي توانيد)، استفاده از يک طرح بسيار ساده هم به سقف منزلتان جزئيات جديد و زيبايي اضافه مي کند. بسياري از مواقع دکوراسيون بعضي از اتاق ها مانند آشپزخانه فقط به يک همچنين چيزي مانند يک جرقه نياز دارد تا تماما بدرخشد. البته لازم به ذکر است اگر در خانه هاي اجاره اي زندگي مي کند مي توانيد از کاغذهايي با قابليت جدا شدن آسان استفاده کنيد تا بصورت موقت براي مدت زماني که در خانه ساکن هستيد، محيطي شيک و خواستني مطابق با سليقه خودتان داشته باشيد.
منبع: اتاق