آکواریوم در دکوراسیون منزل

يک آکواريوم پر از ماهي مي تواند دکوراسيون منزل را شيک و گيرا کند و به ميزان زيادي حال و هواي اتاق شما را دگرگون کنند. اگر قصد اضافه کردن آکواريوم به اتاق خود را داريد بايد قبل از خريد آکواريوم به طراحي دقيق دکوراسيون اتاق خود بپردازيد تا بتوانيد از لحاظ اندازه و شکل آکواريوم بهترين انتخاب را داشته باشيد. براي مثال اگر از آکواريوم هاي استوانه ايي تمام شيشه ايي با ماهي هاي رنگارنگ در اتاق خود استفاده مي کنيد چيدمان کوراسيوني که با آن ست بشود بسيار مشکل است. البته اگر دنبال آکواريوم هاي کوچک هستيد نيازي به تغيير دکوراسيون اتاق خود نداريد چرا که حتماي جايي در اتاق براي آن پيدا خواهيد کرد.

آکواريومي که مملو از ماهي، گياهان سرسبز و مرجان باشد مطمئنا به نقطه عطف اتاق شما تبديل خواهد شد و تمامي نگاه ها را بخود جذب خواهد کرد. با نورپردازي زيبا در آکواريوم ها مي توانيد بکلي رنگ ديوارها و لوازم اتاق خود را عوض کنيد. همانطور که گفتيم استفاده از آکواريوم هايي با ماهي هاي رنگارنگ نياز به دکوراسيوني دارد که بتواند با آن ست بشود پس در اين مورد با احتياط عمل کنيد. (در اين مطلب تعدادي از مدلهاي شيک عکس آکواريوم را مشاهده خواهيد کرد)
اضافه کردن آکواريوم در قسمتي از خانه مانند اتاق نشيمن يا اتاق خواب مطمئنا فضاي اتاق را زيباتر مي کند. اما جالب است بدانيد که براساس تحقيقات دانشمندان نگاه کردن به ماهي ها در آکواريوم باعث کاهش استرس و فشار خون در افراد مي شود. پس متوجه هستيد که استفاده از آکواريوم در خانه فقط جنبه زيبايي و تفريحي ندارد بلکه در سلامتي شما هم نقش مهمي را ايفا مي کنند.

آکواريوم ها در انواع بسيار مختلفي توليد مي شوند از نمونه هاي زير ميزي تا آکواريوم هاي که داخل ديوار قرار مي گيرند بسته به فضا و محيطي که در اختيار داريد مي توانيد شکل مورد نظر خود را انتخاب کنيد.
منبع: اتاق