درباره دکوراسیون فروشگاه

ويترين مغازه اولين نمايي است که مشتري از مغازه يا فروشگاه شما ميبيند و همان زمان است که تصور زيبايي و کيفيت اجناس شما در ذهنش شکل ميگيرد.پس يک طراح حرفه اي بايد دکوري آهن ربايي طراحي کند.دکوراسيون فروشگاه يا مغازه بايستي متناسب با علاقه مشتري و خريدار طراحي گردد.
براي داشتن ويتريني جالب و جذاب بايد بين رنگ ها و چيدمان اجناس هماهنگي خاصي بر قرار باش که اين کار را مي توان به اهل ذوق و صاحب تخصص ها سپرد. اما توجه داشته باشيد که نبايد مد و استايل همگاني دکور ها بر ويترين شما چيره شود سعي کنيد بين مغازه هاي اطراف بيشتر ديده شويد.گاهي يک سبک خاص ويترين بين تمامي مغازه داران مد مي شود و اين باعث مي شود که تمامي مغازه هاي يک راسته ويترين مشابهي داشته باشند که اين اصلا خوب نيست.

شما بايد تلاش کنيد که با خلق سبکي نو و خاص متنوع از دکور هاي ديگران باشيد و بتوانيد اين تفاوت را در دکوراسيون و ويترين فروشگاه به مشتري نشان دهيد.اين مسئله مي توان در بين هم صنفهايي که در يک محدوده قرار دارند بسيار حائز اهمييت باشد.
به روز بودن ويترين يک فروشگاه و هماهنگ بودن آن نسبت به سن و سال مشتريان و نوع سليقه متفاوت آنها به نوبه خود مي توان نقش مهمي در موفقيت و افزايش راندمان فروش داشته باشد.براي اينکه بتوان يک ويترين به روز داشت بايد معمولا از ويتريني خلوت و کم اکسسوار استفاده کرد.
منبع: پاياتک