دکوراسیون تلفیقی (مدرن-کلاسیک)

مدرنيسم سبکي ست که بيشتر به شيوه تفکر بستگي دارد اصطلاح کلاسيک نيز معاني گوناگوني دارد و اين اصطلاح گاه به طرح هاي دوران باستان و روم قديم اشاره دارد.اما مي توان از اين دو سبک زيبا سبکي تلفيقي به وجود آورد که از جذابيت پايدار و هميشگي برخوردار باشد.بطور مثال مي توان شيدهاي رنگي تيره و روشن را با جذابيت خاصي در کنار هم جاي داد.
در مقابل عده اي ديگر معتقدند مدرنيته باعث افسردگي و روز مرگي مي شود بنابراين ترجيح ميدهند که طرح هاي سنتي و پر نقش و نگار را انتخاب کنند و نظرشان اين است که حضور رنگها و طرح هاي متنوع افراد را سر کيف مي آورد.
بسياري از افراد هم ترکيبي از سبک مدرن و سنتي را انتخاب ميکنند و تجربه ثابت کرده است که اگر تلفيق اين دو سبک به درستي انجام گيرد مي تواند دکور بسيار زيبا و چشم نوازي را به وجود بياورد.امروزه مشتريان بيشتر به اين موضوع پي برده اند و بيشتر در نوع دکوراسيون فروشگاه يا ويترين مغازه خود از اين سبک استفاده ميکنند.معمولا يکي از مواردي که در هر دو سبک ثابت است نور داخلي مغازه مي باشد که سعي بر بزرگتر نشان دادن فضا مي باشد.
يک طراح حرفه ايي ميتواند با به کار بردن از هر دو سبک در طراحي خود نسبت به متراژ مغازه بهترين و جذاب ترين دکوراسيون داخلي را ارائه دهد.

دکوراسيون مدرن فضاهاي داخلي
دکوراسيون مجموعه دانش "فن و هنري" است که با عناصر مرتبطش از قبيل فرم، رنگ بافت و... سعي در بهينه سازي فضاها و دست يابي به کارايي و کارکرد مناسب در کنار زيبايي "معاني و معناها" است.
آنچه مهم است مکاني که افراد در آن زندگي يا کار مي کنند نشان دهنده روحيه آنهاست و ما بر اين باور رسيده ايم که روح يک مکان با دکوراسيون خاص خود مي تواند تاثير مستقيمي بر روان مشتريان ما داشته باشد. 

منبع: پاياتک